yeye

Godmorgon! Har precis målat naglarna och ska snart gå till bussen. Blir en lång dag idag. Inte hemma förns 7 någongång. Får se om jag uppdaterar då..

Igår slutade jag halv 1 vilket var jätteskönt med tanke på att vi inte heller började förns halv 10. Efter skolan åkte jag hem och fixade lite sen åkte jag till bro och mötte upp elin, gick förbi ica och köpte en pastasallad som jag aldrig hann äta :( Sen kom mikael och jossan och hämtade mig så for vi iväg till märsta, där jag köpte en jacka. (Tack för ni följde med liksom). Sen åkte jag direkt från märsta hem med tåg tog typ lika lång tid som från bro.. Kom hem halv 10 typ och var astrött. Gick och la mig direkt och sov till 6. Då var det bara upp å hoppa.. :p

Haha, nu måste jag kila. :) Hörs sen kanske! Ha en bra dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0