8 saker ni inte visste om mig

Jag har alltid älskat bilar och allt med motorer

Jag kan inte blinka med ett öga

Jag tar lätt på mig andras problem, vilket sedan blir problem för mig

Det gulligaste jag vet är när jättegamla människor kommer gåendes hand i hand, eller med varsin rullator. Säkert sådana människor som har hållit ihop i evigheter.

Jag har en byrålåda med bara killkläder som jag fått/lånat.. av dom då.

Jag skulle aldrig kunna vara otrogen mot någon jag älskar, jag är väldigt känslig för sådant. Jag har världens största samvete och skulle även därför känna sån skuld. Jag förstår inte vissa personer som har en partner, men ändå är med andra, vad är då meningen med ett förhållande? Då tappar det väll sitt värde totalt.. Dessutom, vet dom smärtan som dom utsätter sin partner för?

Jag gillar inte att ta tabletter för olika saker. Tror på det naturliga och har du ont i huvudet gäller det att dricka vatten och vila istället för att proppa i sig en massa piller. Jag gillar heller inte p-piller.

Jag tröttnar lätt på människor, även dom jag älskar.


Kommentarer
Postat av: frida

3 & 4 stämmer in på mig med :P ;)

2010-09-08 @ 19:12:27
URL: http://Stillinsweden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0