sjukling

Är hemma hos mamma och kurerar (?) mig. Hon hämtade mig igår för att jag skulle slippa åka tåg så långt när jag mådde så dåligt. Blev förkyld i torsdags eller fredags, blev å må sämre under helgen och sen började jag typ spy. Nu mår jag ännu sämre så blir hemma idag och imorgon, sen får vi se. Längtar tillbaka till älskling, han tog hand om mig så bra i helgen. :) Det gör han alltid. <3 Älsklingen..

Nä nu måste jag ut och kissa simba, fyfan har verkligen ingen ork till det just nu. Men sen ska vi ligga i soffan hela dagen och inte pussas för han vill inte bli smittat sa han. :) Så vi får väl kolla på tv istället.. Blir nog en del bloggande också.. Så hörs kanske sen. :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0