hus

Sitter med silvershampo i håret. Vet inte hur jag ska orka gå ner och skölja ur det haha. Det enda jag har ork för är att sitta här i soffan och försöka få i mig min drickyoughurt. Meen.

Det var meningen att jag skulle ta bilder här ute i vallby till Berit för att visa henne men jag orkade inte gå utanför tomten tyvärr, blir anfådd av att gå 5 meter haha.. Hittade lite bilder på huset på datan såååååå. Jag har tråkigt.





Härinne befinner jag mig just nu :)


Sitter och pratar med frida på facebook, lite sällskap så där. :)
Ni får inte veta vad vi pratar om mohaha


Kommentarer
Postat av: frida

Fan vilket mysigt hus! :) nämen där var ju jag xD :)

2010-09-13 @ 19:10:00
URL: http://Stillinsweden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0