8 saker ni inte visste om mig..



* Det gulligaste jag vet är när jättegamla människor kommer gåendes hand i hand, eller med varsin rullator. Säkert sådana människor som har hållit ihop i evigheter.

*Jag slösar pengar som om det vore papper

* Min storasyster är min bästavän, den jag litar på mest.

* Jag är sjukt envis och får nästan alltid som jag vill. Jag har jättesvårt att erkänna att jag har fel och kan argumentera i all oändlighet. Jag säger aldrig förlåt om jag inte menar det på riktigt. Jag skulle aldrig ge mig om jag inte kände mig besegrad.

* Jag har nästan alltid ljudet avstängt på min mobil. Jag ogillar egentligen hela tanken på att kunna bli nådd när som helst.

* Jag har aldrig sett rymdfilmer. Jag har fobi för rymden och håller mig därför på avstånd från allt vad star trek, starwars och allt sånt heter. Jag vet att jag befinner mig i rymden, men jag har alltid blivit skrämd av tanken på att det inte finns något slut. Hu, jag ryser bara jag tänker på det!

* Dom som ligger mig närmast hjärtat är elin christian mamma & sabina

* Jag älskar ketchup, kan inte leva utan det


Kommentarer
Postat av: emsi

DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN, TITTA IN :)

2010-05-26 @ 20:51:19
URL: http://eeemilie.blogg.se/
Postat av: Linn

Ketchup måste bara finnas !

2010-05-27 @ 13:41:53
URL: http://resolved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0