tragiskt

En man är död och en är allvarligt skadad efter att ha druckit lösningsmedlet GBL. Jag är inte förvånad, jag är mer förvånad att inte fler dör av den där skiten. Det finns en kille här nere som springer runt vid stationen och säljer samma dynga till tonåringarna. Det är synd om grabben egentligen eftersom han själv inte fått den hjälp han skulle haft. Jag träffade honom första gången när han var 16, och redan då var han ett trasigt vrak. Han satt med sin kontaktperson vid mitt köksbord och skakade som ett asplöv och talade om att det var jävligt skönt att droga ner sig så man slapp tänka. Sommaren efter var han med på ett sommarläger. Han var så liten och späd, och utseendemässigt så såg han bra ut, men så nervig och hispig. Soc försökte hjälpa honom genom att placera honom på ett behandlingshem, men han ringde sin mamma som tyckte synd om honom och tog han därifrån. Resultatet av hennes välvilja ser man i dag. En kille på 19-20 år som är ett fullständigt vrak. Mager, skitig och livnär sig på att deala, hustla och stjäla. Det är en snäll kille som hade förtjänat bättre. Jag tror faktiskt inte han blir 22. Man måste ha sjunkit ganska långt om man dricker rengöringsmedel. Man kan inte narkotikaklassa precis allt, men GHB och GBL är jävligt populärt bland unga och av den anledningen så borde man göra det. Jag förmodar att det är samma för GBL com för GHB, att det inte finns något motgift eftersom det tas upp av kroppens vävnad så snabbt, så en överdos är alltså livsfarligt.Det är tragiskt att människor, unga som gamla, känner att de måste berusa sig med olika saker för att känna att de lever..


Kommentarer
Postat av: frida

Fyfasen vad hemskt!!! den är verkligen asbra! shit asså när hon domaren svarar och sprängs då hoppa hela klassen till xD askul!

2010-05-26 @ 19:51:01
URL: http://beliveinyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0