sommaren

Är det många som är besatta av beach 2010 eller är det något man säger för att det låter bra? Jag förstår inte hur folk orkar lägga ner så mycket tid på att äta rätt och träna. Eller nej, fel, jag förstår att dom gör det. Sallad är gott och det kan vara riktigt kul att träna ibland. Men när folk pressar i sig sallader som dom äldre skulle spy på och spenderar flera timmar på en cykel trotts att dom hellre vill göra annat, det förstår jag inte. Sommaren blir inte bättre bara för att man har tränat hela våren trotts att man hatar det. Om man vill träna, fine gör det då, men om man inte vill det utan gör det för något fix kroppsideal så låt bli. Haha nu låter det som om jag vill att hela sverige ska sitta framför tv och äta pizza varje dag. Jag menar bara att folk inte ska vara så fixerade vid beach 2010 utan faktiskt njuta av våren istället för att stress-träna inför sommaren.

Låter jag ologisk? Det händer ibland, det är bara att du är för korkad för att hänga med i svängarna. Okej släpp b-humorn nu, jag är för trött för att skriva ordentligt. Jag kommer nog se tillbaka på detta inlägg senare och undra vad fan jag tänkte med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0