onödigt

Nu ska jag gå och lägga mig. Är ledig imorgon så jag Jenni och pappa åker iväg en sväng till Täby centrum. Ska kolla efter ballerina skor och trosor. Nånting ska jag väl få med mig hem iallafall. Ska även till polisen och hämta mitt pass och till systemet och köpa vin och sen måste jag förbi apoteket, inte glömma! Sen hoppas jag på att mitt paket från nelly kommer imorgon, hade förväntat mig att det skulle komma idag för det brukar komma efter två dagar därifrån, menmen. :) Tredje dagen gillt? Hm..

Nu ska jag lägga mig och läsa, läser en bok som är skolans så jag måste läsa ut den nu innan lovet börjar. Så jag säger godnatt nu. Vi ska åka redan vid 11 imorgon, så det blir ingen sovmorgon även fast man är ledig, lite surt så där. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0