natti

Nu har jag städat mitt rum massa, duschat & packat och nu ska jag lägga mig och sova. :D Ska upp 6 imorgon, börjar 08:20 med nationella i matte, sen efter det är det (kanske) nationella i engelska muntligt om det är min tur. :) Ska göra med Jenni. Usch vi som börjar 11:30 på onsdagar egentligen, och nu börjar vi 20 över 8 varje onsdag för alla jävla nationella.. :( *sur*

Åker till syster imorgon och sover där, sen till älskling på torsdag till söndag. :) Så detta kanske är mitt sista inlägg tills söndag haha ;) Uppdaterar säkert imorgon men..



Säger godnatt nu iaf ;) Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Jag klarade nästan, var nästan så att jag gick vidare till riktiga juryn men nej. Måste träna mer tills nästa år:D

Tack för att du önska mig lycka till hur som helst!

2010-05-12 @ 19:25:58
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0