hissar & dissar

 

  • Nostalgimusik. Jag har suttit och letat fram massor av musik som jag lyssnade på förr, och jag sitter och nästan gråter av glädje, ryser och minns massor av det roliga som jag varit med om. Helt underbart!
  • Inspirationsbloggar. Sitter och tittar på minst 40 olika bloggar varje dag och hittar hur mycket inspiration som helst. Om det bara är att jag blir glad av att läsa nånting till klädstilar, inredning osv osv. Det gör mig verkligen på gott humör!
  •   Dissar:

  • Scenskräck. Jag har riktig scenskräck och kan knappt sjunga inför en person. Jag har också svårt att redovisa inför en större folkgrupp. Blir jättenervös och pratar i 110 km/h. Usch, jag hatar det! Varför kan jag inte bara ha bra självförtroende och gå upp och göra en redovisning med bravur?
  • Folk som inte fattar. Hur jobbigt är det inte med någon som inte förstår att tex. ett nej är ett nej? Eller någon som tjatar även fast man inte vill. Jag tycker i alla fall att det är jättejobbigt när någon inte förstår vad man säger.

  • Kommentarer
    Postat av: frida

    Jag holler verkligen med dig på dissarna,kan börja gråta om jag msåta prata inför folk asjobbigt att stå där när folk ska sitta och glo på en..hatar folk som inte heller fattar när man säger nej och dom bara fortsätter!

    2010-05-11 @ 20:55:58
    URL: http://beliveinyourself.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0