godmorgon

Skrev världens längsta inlägg om ''saker du inte visste om mig''. Skrev 40 punkter men sen råkade jag klicka bort hela inlägget. Bra Emilia..

Gick upp för en timme sen nu, har plattat håret och sminkat mig och även börjat skriva på min bokanalys till engelskan. Ska gå upp om 45 minuter egentligen så nu får jag ligga här i nästan två timmar, najsnajs. Då kanske jag hinner klart med Engelskan innan det är dags att röra sig mot skolan för betygs prat. Om jag orkar skriva på den vill säga..

Efter skolan ska jag med Jenni till centrum för hon skulle köpa nånting, så vi kommer hem vid 5 kanske, slutar 4 egentligen men vi brukar skjuta fram lektioner så vi brukar sluta runt 3. Men vi får se.. Har engelska, matte sen idrott. Jag hoppas nästan på dåligt väder för att slippa ha idrott ute.


Fast sånt här vädret vorre ju inte heller så dumt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0