gamla veckor vs nya

Så här såg mina veckor istortsett ut förut
(utdrag från min gamla blogg)

Måndag: träffade jimmy, barndomsvän
Tisdag: Umgicks med Johan.
Onsdag: Möte med syo i skolan, sen träffa Jessica, och sen Viktor på kvällen.
Torsdag; träffa Emilie och Karin.
Fredag; fest
lördag; fest
söndag; söndagsmys med daniel (eeeh okej..)

nu ser mina veckor ut såhär
måndag; skola
tisdag; skola, plugga
onsdag; skola, plugga
torsdag; skola
fredag; skola sen hem till älskling
lördag; älskling
söndag; älskling

Usch va skönt det var att inte gå i skolan. :)


Kommentarer
Postat av: emsi

Kicka in i min blogg och se vem vinnaren blev! :)

2010-05-28 @ 11:00:45
URL: http://eeemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0