dagens låt

Beställde två par vanliga svarta tights igår så hoppas att dom trillar ner i brevlådan redan imorgon. Brukar bara ta en dag från nelly.. :) Ena är lite kortare och mer som strumpbyxor ni vet. Just nu har Nelly gratis frakt maj ut.

Sitter och funderar på om jag ska orka börja läsa engelska boken.. ''A child called it'', den är värdelös. Jag förstår inte att så många kan tycka att den är bra. Ska nog börja läsa så jag har det gjort, om jag gör det och skriver om den så slipper jag engelska lektionerna så det är ju ganska värt. Får bli så.. :)
Dagens låt:



Telling me to get my shit together now I got my shit together, yeah,
Now I made it through the weather better days are gonna get better
I'm so sorry that it didn't work out I'm moving on,
I'm so sorry but it's over now, the pain is goooone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0