blabla

Känns som jag har fått mycket gjort idag men ingenting av det jag skulle göra. Bara lite på musikprojektet, glömde dock skicka in det så ska göra det nu. Jag kom på att jag nog inte kan strippa mig upp till bättre betyg som jag skrev att jag skulle göra, för min lärare är bög. :( Så jag får nog använda käften istället och prata med honom. :) Sånt kan jag också haha.

Idag har pappa målat min vägg tre gånger, duktig pappa! Det hade låstnat färg på ett ställe så det va en stooor vit fläck mitt i väggen men den är borta nu. Imorgon ska mina speglar upp (vadå jag har bara bott här i ett år). Pappa är inte bra på att ta tag i sånt här men när han väl är i gång så.. :) haha.


Börjar halv 10 imorgon så går upp klockan 8.. Kan bli spännandes att se om jag lyckas med det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0