värd skoldag

Gud vilken nödvändig dag. :) Vi skulle inte ha några lektioner idag utan vi skulle bara fika med klassen och två lärare. Klockan 11:45 skulle vi göra det. Så jag och Jenni är där till 11:30. Efter en kvart får vi veta att vi inte ska börja förns efter en timme. Kul att sitta där i mer än en timme och vänta på att få en bulle typ? Så vi sjukanmälde oss och åkte hem och åt tårta. :) Nu har jag precis duschat så tänkte sitta här och kika runt lite. HM har 50% på massa kläder men jag hittade ingenting, lika bra det.

Det känns som att den här veckan kommer gå jättefort, hoppas verkligen det. :) I helgen ska jag och älskling vara hundvakt åt min syster, så vi ska vara hos henne medans hon är i skövde. Ska passa marsvinen och kaninen också haha, är livrädd för allihopa. Sen kommer jag vara kvar där tills hon kommer hem efter typ en vecka. Skönt.


Nu ska jag ringa den här filuren och se vad han sysslar med för bus idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0