070610

Va på rätt dåligt humör nyss men lilla Jenni kom in och pussade lite på mig så nu är jag lite glad igen. Är dock sjuuukt irriterad på min lärare som inte lägger upp resultat på skol sidan och inte mailar mig om jag ska komma om jag inte är klar. Hur ska jag veta om jag är klar liksom? Hon svarar mig inte ens. Åh. Ska skicka ett till mail nu och hon ska fan svara.

Sitter och pratar med min kära barndomsvän som jag inte träffat sen förra sommaren innan jag flyttade. Så vi ska träffas nästa vecka medans jag ändå är i bro. Har massa att träffa den veckan vet inte hur jag ska hinna med det haha. :D Men det kommer bli mys.

Förövrigt så är jag väldigt mobillös förtillfället, eller ja jag kommer vara det tills någon får lust att köpa en ny till mig..


På båten i somras, miss you big time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0