morr


Snodde en kokos sak från kylskåpet *busigt*
Imorgon ska jag & Jenni ut och ro båt, haha ska bli intressant att se hur det går.. Sen efter det ska jag åka till min pojke och sova där och komma hem på torsdag, på fredag är det avslutning. Ska bli skönt men samtidigt inte. Jag kommer sakna skolan, vill egentligen bara börja tvåan direkt. Har bestämt mig för att inte börja övningsköra i sommar, jag vågar inte göra syn undersökning så det är inte värt det. Får väl köra i smyg ute i skogen med min bror om han kan slita sig ifrån Jossan någon dag.. Nu kära ni ska jag ta en långdusch, ska raka benen och det tar ju sin tid. Sen efter det ska jag kolla på en film i datan som jag laddade ner tidigare idag. Ska ladda ner en skräck film också. *hoppas älskling blir stolt*. Men först dusch, pusspåre!

Varför kommer inte youtube saken upp i inlägget under?.. Knaaaas!


Kommentarer
Postat av: frida

hehe okej och dum som jag är så gick ja på de :p xD

2010-06-08 @ 20:37:46
URL: http://beliveinyourself.blogg.se/
Postat av: Hiten

Jag är fett stolt :D

2010-06-08 @ 21:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0