klar :)

Åååh jag är klar med både bokanalysen och sagan. Båda på engelska. Min saga är grym haha. Den handlar om två får. Nu ska jag bara ligga här och njuta av att jag börjar 13:10 imorgon och är ledig på torsdag och fredag. Så skönt att vara klar med allting. Nu har vi bara matte lektionerna och frisören.

Imorgon fyller bonusmamma år, hinner hem och ge henne paket innan jag åker till Christian för han slutar jobbet typ 8 tror jag. Och jag slutar 3 :) Sen på fredag ska jag på min kusins student..

Nu ska jag maila in mina grejer sen ska jag även maila min datakunskaps lärare som lovade att hon skulle lägga in mitt resultat på ett prov för flera veckor sen men hon har fortfarande inte gjort det. Börjar bli lite smått irriterad.. Typ såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0