jag har valt det själv

Pappa köpte pizza idag. Tack och lov gick det inte att äta. Jag tog många tuggor i munnen, och sen låstades jag dricka ur en mugg men så spottade jag ut allt. Dock har jag ätit säkert 2-3 tuggor. Typiskt, men jag var nervös att han skulle upptäcka vad jag gjorde. Mycket kan jag prata mig ur, och jag skulle säkert kunna ljuga ihop en passande historia om hur det kommer sig att all min pizza ligger halvt tuggad i muggen, men jag kände inte för att utmana ödet. Nu önskar jag att han kan gå någon annanstans så jag kan spy upp det jag faktiskt åt. Jag menar, nu har han ju sett mig äta. Tack och adjöss..

Kommentarer
Postat av: frida

Varför vill du spy upp de du har ätit? :/

2010-06-08 @ 18:40:04
URL: http://beliveinyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0