godnatt

Nu ska jag sova, 22:40 haha. Är inte särkillt trött men har inget bättre för mig ändå så tänkte lägga mig i sängen och svara på en del sms jag fått under dagen och inte svarat på än. Uuu det ska regna imorgon hörde jag, jag tänker inte åka någonstanns om det regnar! Skulle åkt idag men min bror är så sjuk att jag inte vågar lämna honom ensam hemma så jag ska passa honom. Så åker på kvällen isåfall.. Just nu vill jag aldrig åka härifrån, börjar vänja mig vid tanken att vara ensam hela dagarna. Har iförsig bara varit här sen igår kväll så så ensam har jag kanske inte varit.. Nä sova var det.. Ska bara springa ner och borsta tänderna. :) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Patrik

natti natti :D



sv; okej, jag tyckte den var svår att fatta eftersom de hoppade fram och tillbaka hela tiden så jag hängde inte med XD. njae läskig tyckte jag inte att den var utan mer skum XD

2010-06-29 @ 22:55:06
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0