godnatt

Har precis vaknat efter att ha sovit i två timmar. Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg eftersom jag inte uppdaterat på så länge. I helgen var jag som sagt hundvakt med älsklingen och det va jättemysigt. I söndags kväll när han åkte hem så åkte jag hem till mamma, ville inte behöva sova själv. Så nu är jag här, imorgon kanske jag åker till Christian men det återstår att se, jag är jätteförkyld och en massa annat så orkar inte gå upp från sängen. Har haft en riktigt jobbig dag idag, det är bland annat därför jag inte har orkat svara på någons sms.. Så förlåt för det.

Nu ska jag fortsätta sova så jag kanske vaknar frisk imorgon, man kan ju hoppas iallafall.


naw..


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tuuusen tack för din röst :D Stor KRAM!

2010-06-14 @ 22:15:55
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0