enköping

Har inte haft tid att uppdatera här, måste skärpa mig. :p Åkte hem med älskling igår till honom efter att ha spenderat helgen tillsammans hos pappa. Sen idag åkte hem ut till landet till mamma. Får se hur länge jag överlever här.. Funderar på att åka iväg redan imorgon men jag har lovat mamma att stanna ett par dagar.

Åkte till mammas jobb direkt från älskling och var där en timme tills hon slutade, sen åkte vi hem och bytte bil och for iväg och besiktade Mikaels bil. Gick sådär. Sen åkte vi vidare till stan där jag fick med mig en bikini och ett par solglasögon. Köpte hårfärg på coop efter det så nu är jag orange hårig. :) Ska bleka en gång till imorgon sen färga så det blir nog bra tillslut. Orkar inte bry mig särskillt mycket, bara jag slipper det svarta.


Nu ska jag ut och ringa lite. :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0