åh

Godmorgon!
Vaknade upp och var rätt glad (haha vad har jag drömt tro?) gick upp direkt och tog en snabbdusch. Nu sitter jag i soffan och låter mitt hår självtorka vilket händer väldigt sällan. Hade tänkt gå ut och sätta mig i solen med en glass men solen försvan precis så det blir nog inget med det.

Kanske följer med till min kusin idag klockan 2 som tar studenten idag. Ska inte med på studenten men kanske hem till dom efter och fika. Har dock inte bestämt mig än hur jag ska göra. Blir längre för mig att åka sen när jag ska hem till Christian. Två timmar räcker liksom. :p Tror jag skiteri. Uss va jag inte är sugen på att göra nånting idag. Vill egentligen bara ligga inne i sängen hela dagen, hela helgen helst. En vecka till sommarlov.. Tänker åka till mamma veckan efter och typ dö lite. Synd att martin inte köpte en impreza ;) grr! Där förlorade han mig lite liksom.. Okej jag bara svamlar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0