180610

Nu är jag tillbaka på hemmaplan, fast bara för en stund. När älskling åkte till jobbet imorse bestämde jag mig för att åka hem för det var ett tag sen jag var hemma nu. Så nu sitter jag här och äter champinjoner, försöker få i mig lite godis också men det går verkligen inte, vad har hänt med mig?..

Ska strax försöka hitta något varmare att ta på mig och kolla när bussen går. Borde egentligen åka nu men det spöregnar verkligen och jag är rädd att det ska börja åska. :(

Vad har hänt sen jag skrev sist? Har varit hos Christian hela veckan och igår var jag iväg en stund och åt med syster, mer har jag inte gjort haha. Jo jag har förlovat mig.

Kommentarer
Postat av: frida

grattis vad kul! :)

2010-06-18 @ 15:51:14
URL: http://beliveinyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0