hihi

Har packat hela kvällen, åker till mallorca den 18nde med älskling och jag är hos honom tills dess så det var min sista (och första) packdag. :) Har säkert glömt miljoner saker men har ju som sagt en vecka på mig att komma på det. Var iallafall och köpte tandborste duschtvål och solspray sak idag. :)

Åker antagligen till älskling imorgon när han kommer hem från öland, ååh va jag har saknat den muppen. Och på måndag åker vi och hämtar våra förlovningsringar som är klara, wiiie! :)

Lär inte bli mycket någon uppdatering efter imorgon eftersom jag åker till Christian och är där tills vi åker till mallorca, och ja, sen är vi ju där i två veckor.


love you big time..


Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Grattis! Kul med förlovning!

2010-07-16 @ 10:45:00
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0