godag

Hej!
Det var ett tag sen jag uppdaterade, tänkte mest bara säga att jag lever och att uppdaterikngen kommer bli lite bättre nu.
Har precis kommit hem till syster från jakobsberg centrum, fick med mig en klänning en tunika och en bikiniöverdel. Och en klänning till mamma. Nu ska jag sätta igång och diska, sen vid halv 6 kommer mamma och hämtar mig och syster + alla djuren så åker vi hem dit. Älskling åkte till öland imorse och är borta till på söndag, han övergav mig (okej han frågade om jag ville följa med och det ville jag inte), men ändå. :) Jaja, det är nyttigt att vara ifrån varandra lite också.
Försökte hitta bilder på kläderna jag köpte på internet men dom fanns inte, så får ta kort sen när jag kommer hem. Så blir en till uppdatering då (kolla jag har redan bättrat mig haha)

Diska var det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0