2juli

Godmorgon!
Usch har drömt en jätteläskig mardröm inatt :( Går inte att förklara den, var som tagen ur en skräckfilm. Sen vaknade jag till lite och sen när jag somnade igen började jag drömma om tvestjärtar och efter en timme vaknade jag av att jag skrek, haha.

Sitter och kollar på barnkanalen på tv, snobben. :) Syster är påväg hit så jag ska klippa henne och kanske mig själv, har inte bestämt mig än. Sen lite senare åker jag till min älskling och är där till nångång nästa vecka, så kommer inte kunna uppdatera men får kanske in någon inlägg under dagen.



Min fina teckning..


Kommentarer
Postat av: Patrik

haha gullig teckning ;)

åh men hata mardrömmar!! :O

2010-07-02 @ 18:28:34
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: thaipinnen

sv; förlåt för sent svar, men jag gör inte gratis längre, det tar för mkt tid av min fritid och det är över 100 som tjatat, så det kostar 20 kr nu :)

2010-07-03 @ 14:57:57
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0