första skoldagen

Hann inte få in något inlägg imorse, gick upp vid 6 och bussen gick 07:10. Sov rätt bra inatt för att vara första natten jag sov ensam på hela sommaren. Somnade dock inte förrens efter 1 dels för jag inte kunde och dels för att jag pratade i telefon.

Nu har jag precis kommit hem, var i skolan mellan 8 och 11. Satt och lyssnade på en kille (hej linus) som babblade om dataspels beroende, bloggar och.. eeh. Vetinte.. Efter det skulle vi dela upp oss i grupper och göra några övningar men då gick jag & Jenni och åt glass på mc istället. Sen åkte vi till centrum och köpte potatis som pappa bad oss göra. Börjar 08:10 imorgon och går till 18:00. Har tydligen kundpass.. Great. Onsdagar kommer inte vara min favoritdag om vi säger så.. fy.
Funderar på att ta en snabb dusch nu, känner mig jättekall. Uppdaterar lite senare. Pussen!


Jag saknar mitt hår och jag saknar att inte ha tatueringar på armarna.


Kommentarer
Postat av: Sannalitens

Hej! Just nu har jag ännu en tävling i samarbete med Swepearls.se Var gärna med och delta! Du har chans att vinna ett smycke av fina märken för upp till 600 kronor! Superlätt att vinna då det än så länge inte är en enda deltagare.

2010-08-24 @ 14:04:07
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Cissi

jasså, guud så drygt! :/

2010-08-24 @ 14:05:59
URL: http://ceciliav.se
Postat av: Cissi

tack :D

2010-08-24 @ 17:11:17
URL: http://ceciliav.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0