hm..

Det var ju någon vecka sen sist jag uppdaterade bloggen, men jag ska försöka ta tag i allt nu och fortsätta, men det har ju varit sommarlov och man vill ju ha lite pauser och ta vara på allt annat som händer runt omkring. Nu är dock lovet över, börjar imorgon och jag kan inte påstå att jag längtat, sommaren har gått så fort och det känns som man hunnit med en del men att det fortfarande finns saker man ville ha gjort. Och gud vad jag längtar tills dom här två sista åren är över och jag slipper sitta i skolan och behöva göra alla prov, redovisningar och sånt. Nu gäller det bara att kämpa så att allt går vägen som sagt.



Börja plugga igen då.. Can't wait..

Nej nu ska jag spela cs.. Uppdaterar senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0