heeeemma..

Heeeej! :) Kom hem från mallorca igår/inatt. Va där i två veckor det är därför jag inte haft någon uppdatering, snyft!

Åkte till Kista vid 12 idag från älskling för att äta med mamma syster och bror. :) Trevligt. Fick med mig två klänningar ett linne och en ipod. Och ett par hörlurar som bara glappar.. Han sa att det var dom bästa.. :( Lämnade in min förlovningsring också så ska dom förminska den. Den va fan fyra storlekar för stor, hur kan dom göra ett sånt misstag? :o Aja. Den skulle bli klar om några veckor så jag hoppas det blir bra. :)

Nu är jag iallafall i bro hos min syster och ska åka tillbaka till älskling om ett tag. Så fort jag slutat må så illa och min huvudvärk har försvunnit. Har inte så mycket mer att säga.. :p PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0