hiss&diss

Kan inte sova, ligger bara och tänker. Tänkte slänga in en hiss & en diss.

Jag hissar:
Dagens killar - I all ära.. Just nu kan jag inte relatera mig till tjejer eftersom vart jag än går så möter jag på tjejer med fel attityd, mobbare, slynor som inte kan hålla muttan inomhus osv. Killar är okomplicerade och tävlar inte i allting som tjejer gör. Missförstå mig inte, jag menar inte alla tjejer.. Men dom som förstör resten av tjejers rykte kan fara!

Och jag dissar:
Hår på kroppen - Förutom det på huvudet.. varför har man det? Vi tjejer rakar ju ändå bort det mesta av det. Vet till och med folk som rakar/vaxar hela kroppen. Jag hatar verkligen kroppshår, det är fult, äckligt och störigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0