dagens hiss

Usch usch usch vilket jävla skitväder det är, skitvår.

Har svenska nu och skriver på kundfallet, eller ja, jag kollar runt på facebook och läser bloggar men det behöver ingen veta, ssh!

Dagens hiss:
Ärliga människor. Eftersom jag hatar folk som håller saker och ting innuti sig själva eller "förskönar" sanningen. För mig är det en av mina viktigaste prioriteringar. Sanning leder till tillit, och utan tillit finns ingen kärlek eller vänskap. Om du är 100% ärlig med mig och alla andra för den delen (även att det leder till att du måste säga att du tycker min väska är ful eller att du tycker att jag är jobbig när jag gör si eller så) så lovar jag att vänskapen/kärleken kommer hålla mycket längre!

Kommentarer
Postat av: emsi

OKEJ :D skriv på msn :)

2010-04-22 @ 11:29:10
URL: http://eeemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0