3saker ni inte visste om mig

Engelska läraren är inte här så ingen jobbar, konstigt va? Sitter och kollar kryssningar istället, och köpte precis en chokladboll. Har matte snart och sen idrott, jag dör om vi ska vara ute.

Kör en ''saker ni inte visste om mig''

1. Jag tröttnar lätt på människor, även dom jag älskar.

2. Jag får nästan alltid hem ett inpulsköp. När jag är ute på stan och inte hittar någonting, så kan jag köpa nästan vad som helst bara för att få med mig någonting hem.

3. Jag läser sällan klart en bok. Det sista kapitlet skummas på sin höjd igenom och sen är jag klar. Ibland har jag "läst ut en bok" utan att ha uppfattat slutet eftersom jag då skippat hela sista kapitlet. Det kan ha att göra med att jag ofta läser stora delar av sista kapitlet först, innan jag egentligen börjar med boken. Jag ids inte släpa mig igenom vartenda litet ord som skrivs i böckerna. Är det någon som gör det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0